Dag 1 reisdag en dag 2

3 mei 2016 - Netanya, Israël

Hallo Allemaal

Eindelijk even tijd om wat te schrijven we hebben zo'n druk schema.We zijn gisterenmorgen vertrokken om 7 uur , op schiphol was het zo verschrikkelijk druk onze koffers in checken was zo gebeurt maar toen in de rij voor de douane daar hebben we zeker een uur in de rij gestaan en steeds maar weer een halve meter opschuiven,na alle controle hadden we net tijd om een bakkie koffie en broodje te halen en om 10.10 naar de gate en direct aan boord.Op tijd de lucht in en na een lange vlucht met tussen stop eindelijk in Israel,daar weer een herhaling als op schiphol in de lange rij staan.Maar ja om een uur of 10 in ons hotel waar we vriendelijk werden ontvangen en een heerlijke maaltijd voor ons klaar stond.Na een korte nacht moesten we om 7 uur aan de ontbijt tafel verschijnen en om 8 uur zou de bus vertrekken voor onze eerste tourdag maar dat schrijf ik morgen want om half 7 gaat hier de wekker weer ...... Welterusten allemaal

Ps er staan wel al foto's van deze dag op