Dag 2

4 mei 2016 - Tiberias, Israël

Hallo Allemaal

Hier zijn we dan weer,een kleine samenvatting van gisteren 3 mei.Vroeg uit de veren want om 7 uur ontbijt wat goed verzorgt was.Dan de koffers weer sluiten omdat we vanavond weer in een ander hotel slapen (Tiberias)Ma Rika nog even wat shekels pinnen en om 8 uur de bus in voor een hele lange dag.Als eerste reden we naar Caesarea waar zoals jullie op de foto's de opgravingen zien en een prachtige arena.De temperatuur begint al aardig op te lopen maar is nog te doen zo'n 26 gr.De gids Avner verteld honderd uit en iedereen hangt aan zijn lippen.De tijd dringt en hup weer in de bus naar Haifa naar de mooie tuinen waar de botten begraven liggen van Bah. Weer heel erg mooi en indrukwekkend .We hebben zoveel al op 1 dag meegemaakt dat we het gewoon niet meer weten sorry morgen weer een dag we zijn helemaal op tot morgen

1. Anita Harmans:
    5 mei 2016
    inderdaad veel foto's maken, dan kan je het later allemaal weer wat duidelijker terughalen en beseffen want nu gaat het allemaal zo snel. Maar er zullen toch wat uren/momenten komen dat jullie even wat kunnen relativeren en relaxen en dan de film weer even terug kunnen draaien. Hanneke hoe is het met je kiespijn, want dat kan zeer lastig zijn, of is het weg ? Nou, op naar de volgende dag met nog meer indrukken.
    Gr. Anita
  2. Hendrik en marjo:
    6 mei 2016
    vandaag 6 mei
    Rika van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele mooie dag met elkaar
    gr Hendrik en Marjo