De laatste tour .

12 mei 2016 - Netanya, Israël

Hallo Allemaal

Gisteren 11 mei was onze laatste reisdag met de bus,en dit was weer een lange pittige dag.Om 8 uur in de bus en we reden dwars door de Negev (woestijn) naar Mitzpeh Ramon.Deze vulkaankrater is een prachtige uitgesleten canyon met bizarre kleuren.Via Avdat rijden we naar een herdenkings plaats waar David Ben Gurion en zijn vrouw begraven liggen met een schitterende tuin er om heen.Dan weer hup de bus in naar een ander klein natuur gebied waar we een kleine wandeling maken.Dan op naar En Avedat met de watervallen maar er was niet veel water die dag maar wel schitterend ,slenterend over alle kronkelpaadjes weer terug naar de bus waar ik zo waar een gier in de lucht zag .....snel een foto!!! Terug bij de bus had Avner een heerlijke picnic verzorgt in de schaduw en konden we zo aanschuiven....een wereld gids doet echt alles voor ons.Na de picnic weer de bus in want we moeten nog uren rijden om in ons laatste hotel in Netanya te komen.Onder weg even een plas pauze en rijden door een kibboets .Om 5 uur in ons hotel waar we twee nachten zullen verblijven en dan terug naar HUIS vliegen.

Vandaag 12mei deze dag hebben we vrij dus we gaan zo even naar het strand om nog een kleurtje te krijgen.De temperatuur is hier nu zo'n 24 gr en zal vanmiddag wel op lopen tot 28 gr.

Groetjes Hanneke en Ma Rika

1. Anita Harmans:
    12 mei 2016
    Weer mooie foto's en het is alweer de laatste dag geniet er nog lekker van!

Groetjes Jan en Anita
  2. Menno:
    12 mei 2016
    Geniet van de mooie zomerse dagen en het strand. Lekker even uitrusten. Goede terugreis alvast.