Nog 1 nachtje

Hallo allemaal,

Het is bijna zover,morgen om deze tijd zitten we in het vliegtuig .Iedereen bedankt voor alle reacties die we nu al krijgen....super leuk!!!!  De laatste bagage is in gepakt en de koffer is closed.Alleen onze handbagage checken zoals paspoort,geld, reispapieren,telefoon, ipad alle opladers(onmisbaar) en natuurlijk wat te snoepen voor onderweg. Misschien dat we morgen voor we gaan vliegen nog een berichtje kunnen plaatsen anders hopelijk tot we in ons hotel zijn in Tel Aviv.

Groetjes van de toch wat gespannen reisgenoten Hanneke en Rika ;))

1. Toos van Ewijk:
    1 mei 2016
    Mochten we je niet meer zien, een hele goede reis en verblijf in Israël gewenst!!! Groeten,
    Toos en Wim.
  2. Anita Harmans:
    1 mei 2016
    Goeie reis, let op elkaar en jullie zullen ongetwijfeld prachtige dingen gaan zien en ervaren in zo'n historisch, ver en mooi land.
    Wat wij hier thuis natuurlijk ook een beetje zullen meemaken door het volgen van jullie blog.

Groetjes Anita en Jan.
  3. Robin Harmans:
    Hele fijne vakantie!
    Groetjes Denny, Robin & Sem
  4. Menno:
    2 mei 2016
    Geniet van de bijzondere reis! We kijken weer uit naar het eerste verslag vanuit Israël.