Thuiskomst....vrijdag de 13 de ;((

15 mei 2016 - Dordrecht, Nederland

Hallo Allemaal,

Onze vlucht terug is gelukkig zonder vertraging verlopen,wel weer een lange dag met een tussenlanding in Istanboel.Om 22.10 geland op schiphol en nog wat controle en wachten op de koffers.... afscheid nemen van de groep en Fred stond ons op tewachten in de ontvangsthal en om 23.15 in de auto naar huis.Maar wat we niet verwachten net op weg stonden we in de file.....ruim een uur en waarom geen idee ,we zagen wel politie langs scheuren maar nergens een ongeluk te bekennen.Om half 2 waren we pas thuis na eerst nog ma Rika thuis gebracht te hebben.Doortje helemaal blij dat ik er weer was en ik zelf ook....het is fijn om weg te gaan maar net zo fijn om weer thuis te zijn.

We hebben een grandioze reis gemaakt met een leuke groep en heel veel gezien dankzij onze goede lieve gids Avner die ons plekjes liet zien waar je als alleen gaande tourist nooit zal komen.Het was een pittige vermoeiende reis maar we hadden dit niet willen missen en zullen er nog veel aan terug denken met mooie foto's als herinnering.

We bedanken iedereen die ons gevolgd heeft

En wie weet tot een volgende reis !!!!!!!!

Groetjes van Hanneke en ma Rika :))

1. Toos van Ewijk:
    15 mei 2016
    Fijn weer heelhuids thuis, en fijn dat jullie zo genoten hebben van de reis. Niemand die jullie dit na doet, het moet wel een zware en vermoeide reis zijn geweest. Geweldig van ma Rika dat zij dit heeft vol gehouden.Nu weer de dagelijkse dingen, oppassen ,de hond, Fred, het huishouden,dit is ook heel zwaar. Weer weinig tijd voor jezelf natuurlijk? Maar om kort te zeggen welkom thuis.
  2. Yvonne en menno:
    Hoi ,Hanneke en Ma,
    Fijn dat jullie weer thuis zijn! Zal je net zien, overal kan je doorlopen en rijden, zelfs de grens tussen Israël en Syrië heeft geen wachttijd, sta je snachts in de file op een Hollandse snelweg. We zijn erg benieuwd naar jullie reisverhalen en overige foto's. Dit hebben jullie toch maar gedaan!! Super!!!
  3. Anita Harmans:
    Hallo,

Goed dat jullie er weer zijn, dat er geen al te gekke dingen zijn gebeurd en jullie weer vele ervaringen rijker zijn en ongetwijfeld hier jarenlang met veel plezier op terug zullen kijken.
    Ook wij gaan het aan de hand van jullie foto's en verhalen graag een beetje mee beleven.

Tot gauw,

Groetjes Anita en Jan
  4. Joop Bezemer:
    16 mei 2016
    Welkom thuis. Het was een groot genoegen jullie te volgen. !!!!