Middellandse zee

12 mei 2016 - Netanya, Israël

Hallo Allemaal

Heerlijk weer een dag vrij,rustig ontbeten en dan even op ons terras alles op schrijven voor de laatste dag.Om elf uur naar het centrum gelopen om nog wat souvenirs te kopen....jammer alle winkeltjes waren dicht ivb met onafhankelijksdag,gister avond was het hier groot feest met muziek,dans en vuurwerk.

Lekker met onze bloten voeten langs het strand gelopen en op een terrasje wat gegeten.De ober was niet zo vlug van begrip en het duurde een eeuwigheid voor hij begreep dat we wilde betalen,dan maar een beetje boos worden en toen begreep hij het eindelijk,engels is niet hun sterkste kant.... lijken net fransen die snappen ook niet alles.

In het hotel ons omgekleed en naar het mooie strand en na wat gespartel in de golven nog even in het zonnetje gelegen......Heerlijk dit is vakantie!!!!!!

Morgen om 10 uur worden we opgehaald en om kwart over twee gaan we vliegen met een tussen landing in Istanboel hopen we om 22.15 veilig op schiphol te landen

Als we thuis zijn zal ik nog een laatste slot schrijven van onze bijzondere,mooie en leerzame reis naar ISRAEL

Groetjes Hanneke en Rika

1. Marion van Leening:
    12 mei 2016
    Nog even genieten! !!! ik wens jullie een goede reis terug ✈
  2. Menno:
    12 mei 2016
    Lekker pootje baden in de zee, dat hebben die voeten wel verdiend na al die kilometers!

Groepjes, Yvonne & Menno.
  3. Toos van Ewijk:
    12 mei 2016
    Een goede reis terug hoor.
  4. Lena en wout:
    13 mei 2016
    hallo
    dit moet een lekkere dag geweest zijn zo voor de terugreis,nog even de zee in.
    een goede reis morgen terug naar huis
  5. Anita Harmans:
    13 mei 2016