Dagje zwembad

10 mei 2016 - Eilat, Israël

Hallo Allemaal.

Dinsdag 10 mei

Vandaag blijven we lekker in het hotel,de beentjes van ma Rika willen even niet meer,dus is het beter om even een dag rust te houden.Morgen hebben we weer een lange tocht op de agenda staan.De rest van de groep is wel vertrokken naar de vallei van Timna een prachtig natuur reservaat met oa de roodstenen kopermijnen van Salomo.En ze gaan een kibboets bezoeken.Vanmiddag is iedereen vrij.

Wij hebben een stukje rond het hotel gelopen op zoek naar een pinautomaat en een brievenbus maar nergens te vinden.Het hotel is prima maar staat buiten het centrum en er is dan ook niets te beleven.Dan de zwempakken aan en heerlijk op twee grote zit/lig zakken bij het zwembad luieren.Goed smeren want de temperatuur is toch al gauw 32 gr en er staat een verraderlijk windje wat wel aangenaam is.Het water is zalig en allebei even koppie onder om af te koelen.....lekker!!!!!! Om een uur of twee naar de kamer gedoucht en een mok thee met wat te eten.Nu even misschien een dutje doen want een druk programma afwerken of luieren in de zon is net zo vermoeiend .

Morgen gaan we weer op weg naar Tel Aviv waar we begonnen zijn en onderweg doen we verschillende bezienswaardigheden aan....zal een latertje worden,maar daar over morgen meer.Bedankt voor al jullie reacties.

Tot morgen groetjes uit het warme Eilat

Hanneke en Rika

1. Menno:
    10 mei 2016
    Een heerlijke zomerse dag aan de kust zo te zien. Geniet er van! Goed om even rust te pakken.
    Groeten, Yvonne & Menno.
  2. Joop Bezemer:
    10 mei 2016
    Hanne en Rika vandaag blijven jullie even een dag rustig aan doen, groot gelijk. Ik zag gister een foto dat je Moeder Rika door een oudere heer ondersteund werd op een pad naar beneden .!! Ik dacht toen al hoe houdt ze het vol, maar chapeau ze deed het toch maar. Jullie maken een prachtige reis met veel beziens-waardigheden compleet met de verhalen en de foto,s zijn schitterend !! Die foto van jou met op de achtergrond de boten is ook mooi. Het ziet er allemaal goed en royaal uit. Veel plezier morgen maar weer en nog een fijne dag daar. Groetjes.
  3. 10 mei 2016
    Goed plan om even een dag rust te pakken, zo aan de rand van het zwembad. En wat een prachtige foto's!
  4. Anita Harmans:
    10 mei 2016
    Heerlijk even ontspannen aan het zwembad, nieuwe energie op doen voor de volgende dag.
    Het is een hele belevenis.
    Nog een fijne dag en morgen weer veel plezier geniet ervan.

Groetjes Jan en Anita
  5. Lena en wout:
    hallo
    jammer van je beentjes zeg, maar zo,n daagje rust met een zwembad erbij, om even bij te komen lijk mij ook wel erg lekker voor jullie
    en dan morgen hopelijk maar weer sprinten gr Lena en wout